Thursday, February 19, 2009

roadrun a.k.a jalanlari ?

omg, today tgk trek for roadrun,ape yg omg nye kn bese jekk,cume yg besnye dpt tgk hui lariii,first time nmpk die pkai bju sukan and lari2 jog2 ank,sematt la dude ;)

sempat jgk chitchat ngn die tp terlalu lama la duh,die ckp aku curik tulangg?heee,aku sengeh2 mcm kerang wangiiiy,tomoro real punye roadrun.excited?kindaaa

today,
kcm agk bingit dgn gelakan dn ngilauan aku ngn iman especially,nk tekentot aku gelakk wehh,bknnye mende pon psl name org cne,our crushes etc
and td aku termalukn diri sndiri,bdk laki kt tusyen tuh tnye mende ckgu lukis kt dpn,
sah sah tgh blja science chapter 2 mestila ckgu lukis heart
die kate "ape mende tuh ckgu?"
aku terspontan jwb "hati la pandai!"
pstu ckgu ckp, "jantongla woi"
haha tk ke maluuuu -_-' kene gelak ngn semua orgg, bgos2

i wanna show a few pics yg aku,nadia and tsha tgkp mse kteorg rayau kelmarin :)


kami acah2 gay :)


i look betta smiling aite ;P

No comments: